Sommaren 2010 :)

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Började jobba på Hedvigsgården, Skaffade lägenhet med älsklingen!


Dog någon som stod dig nära?
Nej denna sommar var fri från sådant!


Vilka länder besökte du?
Haha! Jag höll mig till SVerige denna sommar men nästa då jävlar :)


Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
En utlandsresa sitter ju aldrig fel,
Och mina kära vänner från Finland som detta år inte kom och besökte oss!

Största misstaget?
Ser inget misstag, hade mina underbara väner och pojkvän så jag är helnöjd :)


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lyckades hålla mig frisk!

Bästa köpet?
Biljetter till Stockholm!


Vad spenderade du mest pengar på?
Stockholm där for en hel del pengar, sen Ikea!

Gjorde någonting
dig riktigt glad?
Mina vänner och pojkvän!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010?
We speack no americano, Waka waka, Natteravn & Alors on the dance!
Och självklart Bumpyride!

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Absolut gladare än tidigare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske badat och solat? Jobbade ju så mycket så var inte mycket tid över till det! :)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag ångrar nog ingenting :)

Hur tillbringade du midsommarafton?
Hos Robin med gänget!


Blev du kär i sommar?
Jag var redan kär och är fortfarande ;)

Hur många förhållanden?
Haha? Ja ett?

Favoritprogram på tv?
One tree hill med min älskade!

Bästa boken du läste i sommar?
Jag läste nog ingen bok i sommar om jag ska vara ärlig!

Största musikaliska upptäckten?
Mohombi!


Något du önskade och fick?
Stockholmsresan!


Något du önskade dig men inte fick?
Utlandsresa men de tar vi igen i sommar!

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

Jag vart inskolad på Hedvigsgården!

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Det finns de säkert!

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010?

Väldigt slapp!

Vad fick dig att må bra?

Mina kära och nära!

Vem saknade du?
Morfar, men det gör jag varje år.

De bästa nya människorna du träffade?

Då måste jag ta och säga Carro!

Sommarens sötaste?
Emma och Pontus!

Sommarens snällaste?
Min älskade pojkvän!

Sommarens bästa?
Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback