sådär ja!

Hejhopp!
Idag tycker jag att vi har varit förbaskat duktiga!
Klev upp klockan 1, okej en sovmorgon förtjänar vi haha. Men iaf, vi drog ner på stan och gick runt på skyltsöndagen ett tag men som inte var någon större hit iår tyvärr, jag som brukar älska skyltsöndag kände iår inte alls någon stämning när jag gick runt där, vad hände med renen som brukade stå på torget, jag saknade han... Men vi inhandlade lite julstakar osv på Clas ohlsson och for sedan vidare till Solbacken där massa saker inhandlades!

Firade även kära Lisa idag som fyllt år, massa släkt, fika osv, jättekul! Vi drog oss hemåt runt 7 och började städa och dona på, vi är fortfarande inte klara med allt men kände att nu låter vi det vara som det är och fortsätter imorgon att städa och pynta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback