lång dag!

Hallå!
Igår vart de så att jag for till Kåge och pluggade massor sen kom min älskling så vi sov över där. Klev upp 6 imorse väldigt negativ för att behöva stiga upp och inte sova vidare men genast sken mitt humör upp när jag kom mig fram till Hedvigsgården och fick träffa mina underbara gamlingar! Jobbade 7-12 sen drog jag och gubben in till stan! Vart mat på Dallas sen en par skor köpta, jag insåg att jag måste ha mig ett par vinterskor, som mer vart ett par stövlar, men eftersom jag inte hittar vinterskor jag gillar så får dom duga! :) Sen har jag haft praktik från 14 till nu!

Nu sitter man ihopkurad i soffan och har nyduschat! Nu kommer älsklingen så nu ska vi myyyyyysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback