i väntan på pojkvännen!

Tydligen vart min pojkvän en aning seg ute, han håller på att fixa med bilarna!
Börjat tänka att herregud snart är det ju jul,
nästa söndag blir det första advent, skyltsöndag där jag och älsklingen ska gå omkring och mysa, gud vad jag längtar! Börjat räkna ut och jag tycker både jag och Micke har varit riktigt duktiga på att vara ute i tid med julklapparna. Vi har hunnit på min familjs sida hunnit med min lillasyster, min mamma och Zeb. Och på Mickes sida har vi hunnit köpa till Emma och Pontus! Några fler julklappar sen är vi done! Sen även present till Lisa måste ju inhandlas, så kääära Lisa, skriv en önskelista så jag har någon susning om vad du önskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback