happy tiiimes

Hellooo my friends!
Kom nyss hem från jobbet som har varit allt annat än lätt eftersom jag fick sprängande huvudvärk och att gamlingarna valde att just ikväll, denna trevliga kväll ska vi vara extra busiga med Maria. Men jag kan ju inte bli arg på mina pärlor så jag fick bita mig igenom allt! Min kära pappa sjutsade hem mig för Micke hade problem med bilen men han håller på att fixa det nu.


och yeeeees, imorgon är vi ledigaaa, tror ni jag är glad? oyes! så troligt skönt, jag oh älsklingen är båda lediga så då ska vi ta en skön sovmorgon, sen bege oss ner till stan för att börja inhandla julklappar. Många personer det ska handlas till. Hela min familj och Mickes familj. Plus att mamma och Lisa fyller år nu i November så vi ska även köpa presenter till dom. Det blir nog bra, ännu mer fattig haha. ;D Nu ska jag göra mig en macka och julmust, krypa ner i soffan och tycka synd om mig själv för att jag har så ont i huvudet. men vi hörs sen! kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback