Bilder i lägenheten

Möblerat om och julpyntat som ni ser på bilderna nedan!
Ej klara än! ↓

Köket fick sig några fina julgardiner, vi satte upp fönsterbrädan där vi satte några krukor med några så icke levande ting eftersom jag har en tendens att låta dom torka ut! Fick ävn dit en julstjärna och mitt ÄLSKADE träd från Åhlens, oj så snyggt! Sen som ni ser har vi även satt upp en hylla som bänk under klockan, vart jättenöjd!


Fönstret ut mot vägen fick sig även julgardiner och en liten tomtenisse på fönsterbrädan som ej syns så bra. Vi har även valt att göra om i tvrummet så allt är flyttat som ni ser har vi två väggskåp/hyllor eller vad man nu kallar det ståendes där soffan och en fotölj stod förut!


Som ni då kan räkna ut så har vi tagit bort överdelen och gjort om dom till väggskåp som står tills det att vi kan få dom ut ur lägenheten. Flyttade tvn upp på vår "nya" tvbänk och satte dit lite julpynt


Ursäkta dåliga kvaliten på bilden tog med min mobilkamera. Julgardiner sattes upp, vi  flyttade på soffan och fotöljerna och vart helnöjda med det. Vart även två julstakar i fönstret.



Och ÄNTLIGEN fått upp älskade Lovisa Burfitt tavlan, så snygg jag dör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback