åh så kul vi haft!

Hej på er. Förlåt för så dålig uppdatering!

Igår fick jag ett plötsligt samtal om en frågan om jag ville jobba natt. Självklart sa jag ja, gud så kul att pröva. Och jag kan lugnt säga att det var den galnaste, roligaste och skräckinjagade arbetspass. Vi jobbade 21.00-07.00 och jag hade så roligt att det går inte beskriva. Vi var ett sånt skönt arbetslag, berättades roliga historier, skrattade så mycket att man fick ont i magen, åt onyttigt, for till skräckinjagande hus, körde rally på vägarna (så Maria nästan pinkade ner sig) och självklart jobbade vi steeenhårt. Skulle lätt kunna tänka mig att jobba natt så kul och trevligt som vi hade det!

Sen firade även jag och Micke 7 månader igår, vi hann tyvärr inte vara med varandra men det gick bra ändå. älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback