Valborgsbilder :)

Hej på er! :) Idag har varit en skön dag!
Började med att försova mig, vaknade då halv 9 när lektionen börja, så jag missade en lektion! Men kom mig till skolan, som gick fort förbi, vattenkrig och tjoller, riktigt trevligt haha. Sen drog vi ner till älven och myste, massa tjejer från klassen Rukki och min pojkvän :)
Sen kom vi hem, jag vaxade benen, och nu myser vi framför ett one tree hill avsnitt, eller ja inte precis just nu, för nu har min pojkvän som vanligt fastnat i köket påväg till toaletten, han och pappa pratar om nå jag inte riktigt förstår mig på :)

I helgen vet vi inte riktigt vad det blir, säkert sola en massa, kanske bowla om brudarna känner suget och sådär, blir riktigt trevligt! Jag känner verkligen suget för att sova i Drängs i helgen så jag tror nog det blir så hihi :)



Här får ni lite bilder från valborgs :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback