reklam från plugget!

Nu tog jag och Alex en lite paus från pluggandet som går superbra, vi tycker vi blir bara smartare och smartare när vi förstår varför man räknar så haha!
Funderar om jag och Alex ska öppna vår kära cola som vi inhandlade på Ica för att förbereda oss inför en kväll med pluggning, mycket sugen på den nu haha! Fast ja, Alex har sitt snus så hon gnäller inte, men colasuget börjar bli högt nu!


Bild på mina två babes som kör suck and blow på valborgs!



SKITSKRAJJ TAMEFAN!!!!!
Då sitter jag vid datorn, råkar nysa,
så hör jag nån idiot som säger prosit!?!?!?!?
Då ligger Alex i min säng och jag har ingen jävla aning om att hon ens var i rummet!!!
Jag svär jag trodde hjärtat hoppa ur bröstet på mig!
Tydligen hade jag också gått förbi henne, hon hade pratat med mig och jag hade svarat?
Men ändå inte fattat att hon var i samma rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback