I am dead

Kom hem från skolan och gick bums till sängen för att vila en stund, vakna nyss, jag hade ingen aning om vars jag var så borta är jag! Mår så sjukt dåligt, att det aldrig kan bli bättre.
Men snart blir det iaf spagetti och köttfärssås, supergott!
Även fast varför tugga känns som att svälja en tennisboll så ska det gå ner!


Sen börjar det snackas om party på fredag, "Maria du kan ju inte banga på fest", kära mina små vänner det känns som i dagsläget att en fest är inte mitt första alternativ av vars jag vill vara på fredag, helst i min säng. Shit så tråkig jag låter haha jag vet, men tyvärr så är jag verkligen död. Vi får ju se om jag lyckas skärpa till mig till på fredag annars får ni glänsa utan mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback