Gårkvällen och dagen idag :)

Hej på er!
Har inte skrivit så mycket ser jag :)

Igår kväll vart det lugnt, jag och Micke for till drängs efter en otroligt mysig dag på vårmässan och massa tapet affärer och möbelaffärer! Kvällen spenderades med att leka med Mickes underbara småsyskon, det var att dansa till musik, sjunga, spela kula och vad som verkar ha blivit en ny favorit "att kittla Maria" haha. Men det var mycket trevligt, jag och Micke somna ganska tidigt för att fara till vårträffen imorse!
Idag började med skinande väder, vi sätter oss i bilen och rullar mot solbacken där alla andra väntar, en grupp på kanske 20 mer eller mindre bilar! Många var vi iaf haha, som rullade mot Piteå! Hela dagen spenderades med att kolla på bilar och sola, har till och med fått en solrand ;)


Här har vi min lilla sockertopp till vänster, jag, Micke, Mickes syster Johanna och Johannas pojkvän Erik

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha fy vad jag såg ut!

2010-11-23 @ 13:45:08
URL: http://johannacarolinalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback