Dream like you will live forever, live as if you will die today

Om typ en och en halv timme är det 5 Maj, vilket betyder att jag och Micke firar en månad! Yes i know, räknar alltid ner till saker, typ en månad innan det är julafton brukar jag börja räkna ner dagarna, till sommarlovet osv, även så har det här stor betydelse för mig. Datum, stora händelser :)

Jo så att, hade ju nationella idag, gick ju bra ändå! Sen så har jag mest varit hemma och som vanligt försökt vila upp mig så jag någon gång kan bli frisk! Jag och mamma for och handlade, lite ensamtid tillsammans, men rolig som jag är så har min hals valt att stänga av mina luftvägar typ, kan inte andas käns de som! Känns som att andas genom ett sugrör, så jag kom hem och tog lite astma medicin. Hjälpte en stund, sen kommer problemet tillbaka igen. Inte kul!


Nu sitter jag framför min dator och myser med lite tvserier, enda som saknas nu är Micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback