alltså whattaaaaafakk.

Alltså varför försvinner peppen hela tiden?
Så i en liten stund blir man peppad över helgen men det försvinner igen.
Bara för att jag ska ha så satans jävla mycket skit att tänka på.
Varför kan jag inte bara sluta tänka på det?
Varför kan man inte stryka bort saker från minnet,
så störande att jag kan inte sova pågrund av det,
great att man ska ha typ mardrömmar och vakna upp kallsvettig.
Nej tack jag blir ganska less,
varför kan jag inte bara vara glad över att sommaren är påväg och ha kul.
Nejdå Maria ska ha minnen ska jagar henne dag som natt. :)

Förlåt mitt lilla arga inlägg, men lite less blir man!

Kommentarer
Postat av: Annica

Pepp..pepp..peppp till dig!! Det är aldrig kul med sådana tankar.............

2010-05-27 @ 20:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback