min heeelg

Haha Ja helgen har ju varit bra!
I fredags så for jag och Sara till Oscar och festade, massa roligt folk, så hade riktigt trevligt! Dock lite ont i kroppen för jag gjorde några fina vurpor så duktig som jag är!
I lördags så vart jag väckt av Sara som sa att vi skaaaaa till Pite havsbad så var bara slita mig själv upp så bakis som jag var, vi drog dit, åkte massa! Sen så rullade vi mot Skell igen, köpte pizza och roade oss! Sen vart det hemmakväll och maxi! Vi drog till Sara med vart inte så att vi såg nån film för jag for till Micke istället! :)
Idag har det än så länge varit väldigt lugnt, Sara har skrikit på mig för att jag tar upp all plats i sängen men det får hon helt enkelt stå ut med! :) Ikväll ska jag vara med Micke, vi ska fixa nån film(antingen flickan som lekte med elden eller nån disney om jag får bestämma:]) sen ska vi köpa massa fruuukt, typ melon, ananas, kiwi, mango
osvosv! Mums så gott!

Men nu ska jag gå och fixa nått att äta, har inte lyckats fixa det än haha, men det blir nice! Vi hörs sen! ;D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback