Kändes som den var skriven till mig haha

Du försöker hitta skäl att stanna kvar
Han var ju snäll ett tag, hans familj är underbar
Ni har lånat pengar och köpt en lägenhet
Han vet saker om dig som ingen annan vet
Ni har varit tsm i mer än 4 år
Ni har vuxit ihop och delar samma sår
Så du blundar och låtsas att du inte ser
Att alla brister som han har bara blir fler


Du ska veta att du är värd så mycket mer

Han ljuger för dig och han sårar sig
Så lämna honom nu
Åh jag vet att det är svårt att vara själv
Men han ger dig ingenting du vill ha så lämna honom nu

Du kanske funderar på alla minnen som ni har
Du är rädd att han ska gå så du blir ensam kvar
Han är inte samma kille som förut
Jag vet att du vet att det måste få ett slut


Kommentarer
Postat av: Anonym

sogset att detta skulle ske, men jag vill inte se dig mer ledsen nu, kom igen maria och nu ska vi ha kul :*



Lyckan kommer lycka går , tiden läker vissa sår

2010-03-17 @ 17:27:53
Postat av: Hanna

Du är stark Maria!

Jag hejjar på dig! Även fast vi inte träffas ofta eller umgås mycket så bryr jag mig så otroligt mycket om dig, du är en sån fin tjej!

Kramar Hanna B

2010-03-19 @ 21:08:17
URL: http://beautyinanutshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback