I finally had enough

Du kan inte bara komma tillbaka in i mitt liv igen. Det går inte. Vi brukade prata dag och natt och nu är det som att vi aldrig känt varandra. Och helt plötsligt hör du av dig igen och vill vadå, tillbaka? Det går inte.. Du kan inte skriva och bete dig som att ingenting har ändrats, som att ingen tid har gått. För saker är annorlunda nu, det går inte. Du kan inte ringa och kalla mig gumman, säga att du saknar mig. Jag som har kommit så långt nu, biten utan dig har varit tung men jag har kommit en bra bit. Det går inte.. Både du och jag vet att det inte kommer gå, så varför fortsätter du försöka? Några månader, sen är du ute ur mitt liv igen. Det går inte. Det gick så bra när du inte hörde av dig, men när du hör av dig gör de ont. Du måste sluta, för vi båda vet att det går inte. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback