Hela jag lyser när jag ser dig :)

Hemma! Första skoldagen gick bra! Träffade alla igen vilket var great :) Jag, Alex och Gabban har redan börjat tagga party på fredaaag för gubben Mickeee fyller 20 på torsdag så de blir party för pajken som blir bara gamlare med tiden ;)
Sen var mina sötnosar Nadja och Julia sugna på partiiie med oss så kanske blir att jag får gulla så dom får följa med haha ;D Så kul, var otroligt länge sen jag festade med alla mina babes samtidigt :)
Sen så idag var jag och köpte Mickes present så jag har det klart! Sen ska jag bara köpa ööölen så blire kanon fan ;D Satan så taggad jag är just nu, happy som fan också haha :D
Sen självklart min always and forever trogna partykompis Saraaaa ;D

Håller på med middagen, blir bakad potatis och skagenröra, mums! Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback