Gårdagen

Igår vart en bättre dag än jag trott :) Trodde det skulle vara massa tårar hela dagen men jag höll mig :) Micke kom och hämta upp mig, så skjutsade vi hans syster till hennes träning, sen så drog vi till icaaaa. Vi köpte massa olika frukter satan så mycket frukt! Typ Mango, kiwi, passionfrukt, två olika melon, två olika päron, ananas osvosv! Sen så drog vi förbi morfars grav. Den var översnöad en mängd så jag och Micke ploga oss igenom snön fram till graven och började skotta! Efter ett tag började man ju se graven, vi tände ljus och satt där ett tag :) Sen hihi när vi skulle dra därifrån så såg jag bara tillfälle och tog sats och knuffa Micke så han flög i snön, med mig också. Han lyckades slita tag i mig också haha. Nersnöade drog vi vidare och hämtade upp hans syster igen! Sen drog vi vidare till Drängs, skärde(skar) upp massa frukt, satte oss och såg film. Sen när jag knappt kunde hålla ögonen öppna nå mer så skulle Micke skjutsa hem mig, men de slutade med en sväng runt i stan istället innan jag sen vart hemskjutsad!

Min dag igår vart inte alls så som jag trodde, och jag har dig att tacka Micke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback