staan

Vaken och igång!
Strax ska jag och baby in till stan och kolla ut vilka tapeter som ska vara i lägenheten, fixa några nya kläder åt han och sådär! Blir en mysig dag. Fast jobb 16-21 men inte allt för farligt!

För alla som inte fattat det så japp jag sover alltid med Micke, är alltid i Drängs för jag älskar att vara här, får en sån där "må-bra" känsla när jag är här, gå ut på promenader i Drängs som är så lugnt och fint, leka med Emma och Pontus, umgås med hans familj och självklart få vara med Micke men det är ju givet ;) Men snart då blir det ju lägenhet så då blir det inte alls så mycket tid här... Men vatusan, jag kommer slita Micke till drängs så jag får vara här då och då, så inte må-bra känslan försvinner ;D Sen kommer jag ju sakna hans familj på tok för mycket :)


Nu ska vi dra, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Annica

Smajl...Dubbel=)!!

2010-06-22 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback