ovärd dag!

Hej på er,
måste säga att denna dag har känts så jävla ovärd och jobbig!
För det första har jag varit å en kurs från 8 på morgon till klockan 5.
Sen så lyckades jag ju försova mig,
vaknade halv 8, då skrek jag och flög upp.
Hann hämta upp Chadaa sen in till stan, hann just så pass!
Sen så när vi väl sitter på kursen,
får jag ett lite chockat sms av min pojkvän som genast ber mig att flytta bilen,
jag förvirrad fattar ingenting och går ut för att kolla vad problemet är!
Jo då minsann är det en toksur gubbe som säger att jag inte får parkera där,
när jag rätt och bestämt får göra det,
för att Chadaa känner dom som äger affären och dom sa att det var okej,
så många sura miner från hans håll så jag flytta på den!
Sen tillslut vart klockan 5 och jag kom mig hem till min baby!
Inte överdrivet rolig dag men vafan, får ju lön så :)

Nu blir det mys under täcket med min aby framför en bra film och med godis!
Jobb imorgon 8-12!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback