Min helg!

Helgen har varit toppen!
I fredags så var jag på skolan och gjorde klart det sista av skolarbetet! Sen for jag och bebe hem till Drängs och sov!
När jag vakna på lördagen så var Micke och jobba så jag och hans lillasyster tog tag i städningen av hans rum, det var en hel del städning! Men det gick ändå bra, lyssnade på Lady Gaga om och om igen, dansade och städade samtidigt haha! Sen så kom min Micke hem efter jobbet, vi myste hela resten av kvällen, vi firade 2 månader! Var även barnvakt till hans småsyskon! Dock så somnade jag och Emma typ direkt vi la oss i soffan för att se tv, vaknade av att Annica och Jörgen kom hem haha! Sen gick jag och Micke och la oss!
söndagen så drog ju jag, Alex och Micke till Ikea! handlade massor, åt på Mcdonalds och hade jättekul! Efteråt vek typ mina ben sig när jag skulle gå så ont hade jag efter allt springande fram och tillbaka på Ikea haha!
Sen kom jag och Micke hem och, myste, såg ett one tree hill avsnitt och somnade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback