min bebe!

Micke du förstår inte hur du får mig att känna mig. Vilken lycka du sprider. Varje dag när jag stiger upp, kämpar mig igenom dagarna för jag vet att jag har dig att komma hem till. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara för dig hur mycket jag älskar dig, att varje minut utan dig känns som en evighet. Att du med bara en kyss kan lugna ner mig, få mig trygg igen. Jag har inte känt såhär förut, som att livet plötasligt har en mening. Mikael, jag vet att det är dig jag vill dela mitt liv med. Det är dig jag vill se världen med, skaffa en familj med, bli gammal tillsammans. Jag försöker tänka mig ett liv utan dig, men det går inte, jag ser inte hur jag skulle kunna gå vidare när jag hittat min kärlek. Du är allt jag önskar mig och så mycket mer. När jag vill försvinna från ytan får du mig alltid på något sätt att må bra igen. Jag älskar dig, det är så enkelt, jag tror alla förstår varför. Alla mina vänner vet varför, dom ser hur du är mot mig, hur jag mår när jag är med dig. Alla kan se den lycka som finns runt mig när jag får vara med dig, när jag pratar om dig hur mycket jag älskar dig. Jag kommer inte lämna dig, du är det bästa som hänt mig. Tack för att du är du baby, jag älskar dig för den du är, helt perfekt.

Nu ska jag gå in och se tv med din familj, kom hem snart älskling jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback