långt inlägg haha godnatt!

Nu är det sängdags i Alexs otroligt sköna dubbelsäng, ja jag lever livet här!
Vi dricker Pepsi(Hon av någon wierd anledning gtillar inte cola), hon pluggar och jag läser en bok, väldigt spännande! Heter Pepparkakshuset, nån deckare, otroligt bra den borde ni läsa! :)
Japp jag är en riktig boknörd faktiskt, så ligger nerkrypt under täcket med Micke shorta på mig, läser lite, dricker lite pepsi och smsar med min fina pojkvän som jag saknar!

I helgen blir det att spendera i Drängs!
Eller ja fredag hinner vi inte spendera så mycket tid där för min baby jobbar kväll ,så han hämtar upp mig sen beger vi oss mot Drängs och sover där, sen far han tidigt på lördag morgon och jobbar, jag ligger kvar och sover sött vidare, hittar på något på dagen tills min bebe kommer hem från jobbet, då ska vi fira 2 månader, hittar nog på något mysigt, umgås med hans familj kanske? :) Ja vi ser ju!
Sen kanske det vart Ikea på söndag då? jag är då sugen, och vad får jag då? Joooo äta på Mcdonalds på vägen hahaha, yes Mcdonalds är bäst!

Med det säger jag godnatt, ni får 3 bilder från lördag kväll!



Ja min pojkvän är absolut snyggast i världen!
Även som tönt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback