heeeelg

Hej på er! :)
kom nyss hem, varit en tokstressig dag!
Började med att jag halvförsov mig.
Vakna 20 över 6 istället för 6 så jag bara sprang upp och typ seriöst sprang till bilen!
Sen kom jag till jobbet, jobba från 7 till 12!
Efter det sprang jag över till apoteket och köpte rakhyvlar(måste ju raka benen).
Körde hem.
In och bytte kläder oc sminka mig.
Rusa till bussen.
In för att se folk som tagit studenten.
Ta en buss hem men ändra mig när jag fick veta att min pojkvän fick lunch just då.

Så nu några timmar senare kan jag halverst slappna av!
Nu ska jag raka benen, fixa håret och bestämma kläder, beslutsångest!
Sen blir det en kanonkväll med världens bästa!
Utgång också så vi ses i dimman folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback