första jobbdagen avklarad!

Gårkvällen vart verkligen bättre än vad jag trodde den skulle bli! Kanske för att jag var med världens bästa vänner och min underbara pojkvän, även gamla kompisar man inte umgåtts med på länge, superkul! :)

Vart ändå tidig kväll eftersom jag skulle upp 6 imorse och jobba, det gick väldigt bra, inte delen att kliva upp, jag såg i kors typ när jag skulle hitta till badrummet på morgonen, men att jobba idag! Jag älskar att få jobba med gamla människor, dom som tagit hand om oss, dags att ge något tillbaka, sen är dom bara för söta!

Ikväll har jag nog också tänkt sova i Drängs, sen imorgon är det jobb 7-12!
Bjuder på lite bilder från igår!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback