When I look at you I see paradice

När jag var med dig första gången så visste jag att du skulle ha en stor betydelse i mitt liv. Du tog mig med storm, med ditt varma fina leende, med ditt stora hjärta. Jag försökte förneka mina känslor med vad gav det när jag redan var fast vid dig. Du fick mina ben att vika sig när du rörde vid mig. Att ligga och prata med dig i timmar om allt mellan himmel och jord. När vi somnade i din säng och jag halverst knuffade dig ur sängen när vi insåg vad som hänt. Ja jag försökte verkligen förneka det men det gick inte så bra, för jag vart kär. Jag var tvungen att få se dig, att få smsa med dig, känna din närhet. När vi pratade första gången, jag flög ner i ditt knä och bad dig gömma mig. Dagen efter, av allt som hänt så var det dig jag kom ihåg. Jag var tvungen att få tag på dig. När vi satt uppe en hel natt och skrev med varandra över datorn. Jag visste redan då att du var speciell. Du fick mig att le redan då. Jag minns när vi satt och skrev på datorn en kväll efter att vi varit med varandra. Du skrev saker, och jag vart svartsjuk. Svartsjuk, det kunde väl inte stämma när vi bara var kompisar. Men det var så jag kände, för jag ville vara tjejen du ville ha, jag ville vara ditt allt även om jag själv inte kunde medge det. Men nu baby så är vi tillsammans, och jag har aldrig mått så bra. Varje minut utan dig är så jobbig, att inte få ha dig i min närhet hela tiden är jobbigt. Jag älskar dig, av hela mitt hjärta. Jag älskar allt med dig, hur du tittar på mig när vi ligger och håller om varandra. Hur du kramar om mig och säger att mardrömmarna kommer gå bort. Jag älskar att vara i Drängsmark och umgås med din underbara familj. Jag älskar dig. Du är underbar på alla sätt och vis. Och ja, jag är svartsjuk, bara för jag vet att om du skulle lämna mig skulle det inte gå, jag skulle inte klara av det. Du är det bästa som hänt mig. Jag vet att vi bråkar ibland, men vem gör inte det, du lyckas alltid att få mig att le ändå. Du torkar bort tårarna. Ett liv utan dig skulle inte gå. För varje dag som går så älskar jag dig bara mer och mer. Mitt hjärta slår för dig Mikael! Älskling det är du och jag livet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback