stadsfeeesten, som jag längtat...

Sådär ja, jobbat klart för idag och ikväll blir det stadsfesten.
Ja ni hörde rätt, staaaaaaaaadsfesten ;)
Jag ska spedera så mycket tid som möjligt där,
det är typ höjdpunkten på mitt år,
jag verkligen älskar den här helgen!

Sen så kan jag säga förklaring till mitt deppinlägg,
jag var lite grinig,
man kan ju inte alltid ha toppendagar.
Men jag har blivit på bättre humör nu av 4 anledningar faktiskt!
1. Jag har en underbar pojkvän som skriver så gulliga sms så jag kan inte låta bli att le.
2. Jag älskar mina gamlingar på jobbet,
hur coola är dom inte, tummen upp på dom.
3. Mina underbara vänner som jag kommer ha det toppen med i helgen.
4. STADSFESTEN, behöver inte säga mer.

Kommentarer
Postat av: mammatanten

Tack för att du finns!! Tack för dina kommentarer! Ta det nu "lagomt" med stadsfesten....ha så kul!

2010-07-07 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback