liten rolig historia!

Haha jag ska berätta en liten rolig sak för er!
Kommer ni ihåg en fest som jag och mina tjejkompisar var på i vintras? :)
Jag hade min ursnygga pälsjacka på mig :)
Det var i början av Januari,
innan jag träffat Micke,
trodde jag!

Det var första gången som jag träffade Micke,
och jag kom inte ens ihåg att jag träffade honom där...
haha ja så var det,
vi var hos Oscar och festade som vanligt,
och nu såhär i efterhand så hittar jag bilder på min dator,
bilder på Micke tagna med våran kamera haha!
Jag vart helt chockad och visa Micke bilderna,
haha och nog fan kommer han ihåg att han träffat mig där?
Bara jag med otroligt dåligt minne!
Sen så tog det en månad ungefär innan jag "trodde" var första gången vi träffades haha.
Men baby jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

=) så det kan vara och bli i bland....

2010-07-01 @ 21:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback