igår var perfekt!

Igår var en helt underbart mysig dag/kväll!

Jag och min älskling hade spenderat första natten i lägenheten. Min baby var tvungen att fara och jobba klockan 11 så han skjutsade hem mig till Kåge för att spendera lite tid med min familj medans han jobbade. Jag hade lovat att skjutsa bland annat svärmor och svärfar till boviken så runt 5 tiden så begav vi oss dit! Sen for jag och skjutsade några kompisar i stan innan jag rullade hem igen.

Det var tänkt att Micke skulle hämta mig efter han slutat. Men då får jag ett lite roligt samtal där han kom på att han hade glömt mig i Kåge och var hemma i Drängs redan ;] Så då var det bara för honom att vända om och komma och hämta upp mig! När han väl kommer har han med sig en jätterolig överraskning, mina små stjärnor, Mickes småsyskon hade valt att följa med! Så dom fick se vart jag bor, träffa min lillebror som var väldigt blyg av sig!

När vi väl kom hem igen då skulle vi laga mat! Det vart grillspett och pommes/chips av något slag, jättegott! Grillade majs osv. Småttingarna hade redan fått i sig mat men när dom såg vad vi åt så helt plötsligt kunde dom trycka i sig mer mat. Men det var mysigt :)

Sen så var det dags för filmtime! Det vart björnbröder, så allihop trängde ihop sig i dom två sofforna. Jag, Micke, Emma, Pontus, Lisa & Ann! Många skratt vart det. Jag älskar den där filmen, så det kändes som bra att kunna välja en film som vi alla kunde se ihop, sen hade vissa inte ens sett filmen så det var ju kul det också.

När filmen var slut bestämde jag och Micke oss för att gå ut med Ozzy. Vår vanliga lilla sväng runt i Drängs. Men det var ganska kyligt ute så min älskling skulle envisas med att jag skulle ta på mig hans jacka så han skulle gå i linne? jag vägrade ju såklart men han gav sig inte alls! Men det är alltid lika mysigt at gå runt och gå i Drängs!

När vi kom hem igen hade småttingarna lagt sig och Micke hoppade in i duschen. Jag skulle bara vila en liten stund på soffan medans Micke duschade men råkade somna till. Men när Micke väl hade duschat klart så kom han och kröp ner breve mig och vi låg och myste framför tvn.

Kvällen slutade med att vi for in till stan och hämtade min lillasyster och hämtade upp folket i boviken för hemfärd! Väldigt trevlig biltur hem, men det bästa var när jag fick krypa ner under täcket med Micke. Somnade ovanligt lätt inatt. Inga mardrömmar eller något. Så jag kan ju lätt säga, det här var en perfekt dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback