älskar dig mamma!

Hej på er!
Ni ska bara veta vilket helvettes dag jag haft idag.
Det börja då med att det är strålande väder och jag måste jobba? så jag sliter mig till jobbet och ska jobba ett pass 12-20.30. Och ja ni kan ju räkna ut resten själva, det var tamefan 28 grader inomhus, 34 grader i solen och vettetusan vad det var i skuggan, men varmt var det! Vi slet som idioter, svettades som satan. Så mitt humör var inte alls bra när jag kom hem, men då möts jag av min älskade mamma som får mig på bättre humör. Jag har inte tänkt på det så mycket när jag varit i drängs och inte träffat min mor, men tusan vad jag saknar henne och våra prat. Jag älskar dig mamma! :)

Nu ska jag rulla mot Drängs igen till min andra familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback