Taggar jääävel till fredag!!!

Tjoo babes! Sitter på svenska lektionen men har glömt min bok hemma så fick sitta vid datorn istället! Vi har vilda diskussioner(stavas det så?) idag om festen på fredag, hur många har jag bjudit, vad ska vi dricka, hur mycket ska fixas, vars ska vi fixa oss, vad ska vi äta, haha ja en jävla massa ska fixas inför min underbara födelsedag! ;D Kommer bli så kanon, mina underbara brudar kommer vara med, Markus och mina grabbar kommer självklart vara där, Olov kommer komma till Skellefteå, en massamassa andra kommer komma som det ser ut nu så det ser ut att bli en kanonkväll! ;D Längtar verkligen!

Kommentarer
Postat av: sara

sara dåå ?? :(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(:(:(

2010-01-19 @ 18:31:14
URL: http://sbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback