ojaa

Sara självklart ska du med, du räknas ju med i kategorin "mina brudar" ;)

Har nyss sett Paradise hotel, VAD HÄNDER? Snygga killen åker ut och Pontus stannar kvar? Snart lackar jag känner jag... Snygga killen skulle ju inte åka ut...
Menmen, har grymt mycket huvudvärk, mår illa och känner typ att jag är sjuk, inte bra för jag får tamefan inte vara sjuk när jag fyller år, så jag ska kämpa mig igenom allt!
Veckan ser ut som så:
* Skolan
* Fika med Jerry
* Fixning inför förfest+fest dvs. Alkohol, mat, kläder!
* Bli firad av släkten
* PARTY!
* Vara otroligt Bakis!
* Vara med Olov! :)
* Skoterdag med Johan! ;D

Sen säkert mycket mer, men fyfan så ycket jag ska hinna med haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback