Min helg!

Tjoo! Ska säga att min helg har varit helt kanon, fyllde ju 18 i fredags!
Fredags: Började med att man for på skolan där man vart grattad av många, fick min present av Alex, Emelie och Gabban, världens sötaste hade gett mig ett fotoalbum med massa bilder av oss, jättefint var det, vart jätteglad! Sen så när skolan var slut för dagen så sprang man ner på stan och fixade lite saker, jag och Sara vart upphämtade av mamma, vi drog förbi Emma och hämtade min dricka! Sen så bar det av till solbacken där det köptes massa mat och sånt inför kvällen. Sen så drog man hem, brudarna kom så började man dricka, fixa sig och käka vilket var supermysigt! Sen så drog vi till självaste festen, en kvartetsgård vart hyrd för min födelsedagsfest! Jag hade otroligt kul där, hur många kompisar som helst, massa skratt och leenden! Kanske lite mycket bråk men. Sen drog man iaf till Olles, träffade massa roligt folk där också! Det var ju typ min födelsedag det, som var otroligt bra!
Lördag: Det var en hemmadag med Gabban, eller jag hann träffa Olov en stund innan han skulle och spela match. Sen så var jag och Gabban hemma hela kvällen och bara hade mysigt!
Söndag: SKOTERKÖRNING! Haha var i Lövånger och körde skoter med Johan, Andre, Calle och Albin tror jag han hette haha. Körde som idioter, har ont i hela kroppen efter. Var och kollade på lövångers match där dom vann med 3-0 tror jag, var inte så insatt haha! Men det var en jätterolig dag det med!

Så att säga så var min helg helt otroligt bra alltså, hann träffa/umgås med alla min nära och kära nästan så jag har inget att klaga över :) Förutom kanske att idag har jag sån träningsvärk att jag knappt kan gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback