Min helg!

Igår var riktigt nice, började med fest hos Cissi med massa roligt folk. Senare bar det av till station där jag träffade massa roligt folk, dansade och sådär :)
Idag mådde man ju mindre bra, hade skrivit några fina sms till olika personer som man ångrar ganska stort idag! Råkade även supa bort min mobil igår men den fann sin väg tillbaka till mig hihi. Jag och pappa lyckades även hitta åt varandra utan någon telefonkontakt! Jag är ändå hyftat smart när jag är full hehe!

Idag så har jag varit på hockey och bio! Hockey med min Gabbsing som förövrigt fick alla jävla killars uppmärksamhet med sina bröst. Vi spelade mot Luleå och vann med 4-0, stämningen där inne var obeskrivlig, hade grymt kul! Sen så drog jag och Alex på bio och såg Avatar, vad ska man säga om den då? Jag grät vissa stunder, kände att mitt hjärta skulle hoppa ur bröstet vid vissa tillfällen! Men den var absolut en av dom bästa filmer jag sett! :) Och nu är jag hemma i kära Kåge med Alex som ska sova här! Blir nice!


Kommentarer
Postat av: gabban

mina bröst gillar uppmärksamhet... fast det var rätt så jävla pinsamt med den där killen som stod framför... :] hahaah

2010-01-31 @ 21:17:33
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback