jag ska aldrig cykla igen.

Nu är jag hemma hos Alex igen! :D
Jag ska berätta om min resa från stan till atorp, på CYKEL? Det gick väl så dåligt sdom det bara kunde gå. Vi hade ungefär 75 diskussioner till Alex, jag och cykeln var inte överrens, cykeln ville åt ena hållet och jag åt det andra. Cykeln svängde men det gjorde inte vägen? Förstå hur måttligt nöjd jag var, jag i förfan den kylan med inga handskar så mina händer hade frysit bort, och cykeln stod där och log "haha jag lyder dig inte" ungefär så, jag var så förbannad, stod och kastade förbannelser till Alex hemma i hennes hus där hon satt i värmen, hon hade ju kunnat säga att hennes cykeln är ungefär lika gammal som Gustav Vasa.
Nu sitter jag äntligen i värmen och mina händer har börjat få tillbaka sin känsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback