Jag insåg hur otroligt snuskigt det lät...

Johan säger:
finns ingen risk ;)  om du säg att ja får köra hur hårt som helst så kommer jag göra de ;)
Maria | säger:
vad bra, det är så jag gillar det! ;)
Johan säger:
så bra då för de är så jag göre ;) om nån tjej säg att man ska ta de lugnt så suger de!
Maria | säger:
ta det lugnt, det är ju bara köra på, jag kommer inte stoppa dig ;)
Johan säger:
underbart ;) frågan är ju om du klara av de? ;)
Maria | säger:
haha du tror inte jag klarar av det? :D  Kör på, kanske kommer skrika då och då men kör på, jag gillar det ;)
Johan säger:
nä hur ska ja veta ja ha aldrig kört med dig förut!
ja kom då int och ge mig ba för att du skrik till då och då om du trodde något sånt ;)
Maria | säger:
bra för jag må va en högljudd person men jag älskar när man kör snabbt ;)
Johan säger:
underbart ;) bara lite roligare om de skriks litegrann då man kör!
snabbt kommer de att gå de är en sak ja kan lova dig ;)
Maria | säger:
bra! Då ska vi köra en förjävla massa skoter! :D


Vi pratade om att köra skoter!!!

Kommentarer
Postat av: leniiiiis

snusk-marre ;)

2010-01-18 @ 11:43:32
Postat av: Johan

Fan så snuskig du är maria ;)

2010-01-18 @ 21:07:08
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback