You'll miss me terribly

Så gumman, nästa gång du ska gå runt och snacka en massa jävla skit om mig och mina vänner, se till att du kan stå upp för det när jag träffar dig. Du må vara jävligt kaxig över internet men när man träffar dig kan du inte ens kolla mig i ögonen? Du kan inte stå för att du gått runt och sagt saker? Nästa gång du ska gå runt och snacka om mig eller mina vänner se till att du kan stå upp för det, för jag kommer att konfrontera dig och jag hoppas du har bättre ursäkter då. Väx upp för helvette.

Sådär ja, då fick jag ur mig lite av den ilska jag känner haha :) Idag är jag hemma igen, min kropp vägrar bli frisk, men det ska fan inte hindra mig jag ska till skolan imorgon, sen ska jag parta med världens bästa Sara Backlund på kvällen, oyes det ska jag! Nu blire en dusch för att se om jag börjar må lite bättre, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback