Så geree

Sitter på skolan och har omvårdnads, sen skridskor sen är det hemgång för dagen!
Idag är mitt humör inte på topp, har varit så trött idag, kunde inte somna igår, många tankar som vanligt, ingen kommer någonsin kunna förstå, nej ingen. Så man biter ihop och försöker inte visa sig svag, men ibland går det inte, men jag är stark, jag ska vara stark så ingen ska se mig gråta. Jag kan inte säga att mitt liv är dåligt för jag lever mitt liv så som jag vill, men ibland hinner mardrömmarna ikapp en. :)

Ikväll blir det nog vara med Alex och mamma, plugga lite, se Paradise, heja Christoffer my love (L) 

I helgen blir det paarty på fredag, på lördag kanske det blir pite havsbad med brudarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback