Om något händer dig då dör jag.

Jag och Alex har just färgat håret, mycket nice, sen så taggar vi för imooooorgon, party!
Sen så är såhär att min älskade Alex har lämnat mig,
vi är inte längre singlar tillsammans,
hon har gått och blir en "flickvän"
Men jag ska inte klaga hon har skaffat sig en jättefin kille!
Robin ta hand om henne annars då jävla får du med mig att göra ;)
Haha då äre bara jag och Gabban som lever singellivet tillsammans,
hur nice som helst ändå hihihi ;)
Nu ska jag och Alex mysa lite mer, bestämma kläder för imorgon osv!



Jag var så rädd idag, om något händer dig då dör jag.
Lider du så lider jag,
I'm connected to you in a way no one understands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback