För jag var aldrig nog haha

Am I supposed to put my life on hold
Because you don't know how to act
And you don't know where your life is going
Am I supposed to be torn apart, broken hearted, in a corner crying?
Pardon me if I don't show it
I don't care if I never see you again
I'll be alright
Take this final piece of advice and get yourself together,
But either way baby, I'm gone

Det värsta tror jag är, att nu när allt är förbi får jag höra saker jag aldrig trodde om dig, får jag höra att du gjort saker jag aldrig trodde du kunde göra. Vad hade jag gjort, det är ju frågan. Och vi pratade om tillit, du kanske var så himla ärlig och pålitlig på utsidan men att även du kunde dölja saker. Fast som sagt, det är saker jag får höra, vem vet, vilket som är jag så över all jävla skit nu. Jag vart bara chockad, sårad, besviken för jag trodde att trots.. Nej jag vet inte vad jag trodde, trodde bara inte du av alla kunde göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback