Blondareee

Kim, Frasse och några vill att jag ska följa till Frasses stuga, dricka och umgås, dock kommer jag ju inte dricka då eftersom det är skola och jag lovat mig själv att hålla igen nu haha! Men umgås vore kul, så vi ser ju kanske blir en sväng dit!

Sen så taggar vi STOCKHOOOLM

Nu är det så, och säg gärna vad ni tycker. Jag funderar på att bli blond!! "In med nytt och släng ut det gamla", kändes som en rolig ide! Min mor dock kommer döda mig för hon vill inte att hennes lilla dotter ska bli blondin, men haha vad tycker ni? :) Skulle jag bli en snygg blondin, jag är ju trots allt blond från rötterna så :)

Vad tycker ni, hur passar jag i blont haha? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja har faktiskt kollat lite på det, men är fullproppat överallt den tiden på året, men får springa in på resia eller nått och hoppas dom kan trolla fram nånting :)

2010-02-16 @ 22:14:19
URL: http://josseguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback