vilken dag

Alltså vilken dag. Min lediga dag då ringer mamma och det är tydligen kaos på Gallerix, ytterdörren gick inte att låsa upp, klockan var 12 och vi skulle öppna då. Så jag springer jag från lägenheten hela vägen in till stan för att se om det går att låsa upp med min nyckel men nej det gick inte alls. Så vi ringer typ alla vi tror kan hjälpa oss för att se om dom kan lösa det, våran centrumvärd, fastighetsägarna, felanmälningar, securitas, alla låsmedar i typ hela skell och ingen kan göra någonting alls. Endel svarar inte osv, vi fick panik! Tillslut klockan 2 fick vi hjälp att ta oss in. Någonting med kolven i låset, fattade inget men vi fick oss då iaf in! Så då var det massor att göra, min lediga dag vart inte alls ledig så jag var på Gallerix från 12.30 till 18.00!

Nu myser jag och Gabbs och väntar på resten som ska komma! Kommer tas många bilder ikväll som ni får sen, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback