9. min musiksmak

Musik. Jag lever typ för musik. Det går inte en dag utan att jag måste få lyssna på musik. Haha jag till och med köpte mig en ipod för att min mobil gick sönder och jag visste att det inte skulle gå för mig att vara på skolan om jag inte kunde ha musik i öronen. Det är något jag måste ha med mig överallt, mobilen och hörlurar!

Min musik och otroligt blandad! Väldigt mycket beroende på humör också!
Är jag arg så blir det aggressiv musik:


Är jag på partyhumör blir det mycket sån här partymusik:


Är jag ledsen brukar det ofta gå om typ svensk rap eller lugn musik:


Så jag har väääldigt blandad smak, gillar det mesta!
Men min absoluta favoritlåt är The red jumpsuit apparatus - Face Down,
varje ton och sekund jag lyssnar på den låten är underbar!
Den låten lyssnade jag på konstant när jag träffade Micke,
så den påminner om honom. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback