Januari 2010

Oj, det har gått ett år, ett fucking år redan från början av 2010. Vem kunde tro att tiden skulle gå så fort, inte kunde jag tro att mitt hjärta skulle läka igen, att jag skulle gå igenom detta år och må bra tillslut igen, det hade jag aldrig kunnat ana. Vem kunde tro att jag skulle hitta någon som kan få mig att skratta, le och vilja flyga upp till himlen? Att jag skulle hitta någon som kan få mig att skrika ut i raseri av svartsjuka? Men någon som fick mig att hitta balans i mitt liv igen. Tänkte jag skulle sammanfatta 2010 för er litegrann, det har varit ett helt otroligt år med världens bästa!

Januari Från början till slut. Januari var en underbar månad. Avslutade år 2009 i Malå med underbara personer. Sen bodde jag hos min älskade Alex, hon var en klippa jag verkligen kunde luta mig på, dag ut och dag in. Jag tror att utan hennes hade jag inte klarat det, hon fick mig att kämpa vidare. Men vi hade otroliga stunder ihop, en av dom bästa tiderna var när jag bodde hos henne, bråk med hennes cykel som jag hatade otroligt mycket, smyga ut mitt i nätterna, promenader till mackarna, umgås med Jesper osv. Det var även i Januari som jag äntligen fick fylla 18 år, något jag hade längtat efter så länge, min 18 års fest spårade ur totalt, hur mycket folk som helst, levde livet. Under januari var även när vi hängde väldigt mycket hos Oscar och festade och hade myskvällar i ursviken. Den månaden var en månad fylld av tårar och otroliga ögonblick, jag levde livet fullt ut och hade inte gjort det utan mina vänner.

Nyårs:




Mys i Urs:


Fest hos Oscar:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback