stääd

Så denna dag vart så att man blir väckt att att Jörgen ringer och säger att han är påväg till oss. Bara kliva upp och börja fixa här hemma, för vi skulle och hämta våran nya soffa! Jörgen var jättesnäll som hjälpte till och tillslut så kom vi någonvart. Har nu städat och städat och haha ja folket det börjar se riktigt bra ut tycker jag. Ska ta bilder som ni får se sen hur de blev och sjävklart en bild på vår nya soffa!

Man blir väldigt glad när man får ett meddelande av Pia på jobbet som säger att hon ville att jag skulle hinna komma förbi så hon kunde få ge mig en stor kram. Hon sprider glädje omkring sig verkligen, förstår inte vars hon får all den energin ifrån. Men väldigt glad blir man, hon skrev även att hon har en liten sak till mig där bak, hmm vad kan det vara för något? Ja hon är då hur söt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback