om mig

Okej då var det dags att skriva om mig själv. Jag heter Maria Christina Hällgren som nu dom flesta vet. Är 18 år snart 19. Jag bor i stan med min kära pojkvän Micke. Lite kort och gott!

Så vem är jag då? Haha det är en bra fråga jag är nog en väldigt blandad person, men det jag fått höra av dom allra flesta är väl att jag är en väldigt social och envis person haha. Jag älskar att träffa nya människor, hitta på roliga saker. Jag skulle kunna skriva i en evighet om mig själv men ni vet väl redan vem jag är som person, glad för det mesta, envis som en åsna och tar ofta på mig för mcyekt jobb så jag är alltid stressad numera.

Något jag tänkte skriva om som är en stor del av mig själv är mina vänner och min pojkvän som jag älskar så otroligt mycket. Alex, Gabban, Emma, Lena, Carro, Sara, Emelie. Listan är lång på alla mina underbara vänner och jag älskar er oerhört mycket! Och sen min pojkvän, jag vore ingen om jag inte hade dig.

Vad jag brukar göra på fritiden är att umgås med vänner, vara med pojkvännen, jobba på både Gallerix och Hedvigsgården. Sen försöker jag så mycket som möjligt även hinna träffa min familj både i Kåge och i Drängsmark! Stressfyllt liv just nu men jag försöker få kontroll på allt.

Någonting som ligger mig nära om hjärtat är min familj och morfar. Jag älskar min familj otroligt mycket, jag och min lillasyster Jennifer har på senaste kommit varandra väldigt nära och det känns skönt, jag och min mamma är närmare nu än jag tror vi någonsin varit, min lillebror och jag bråkar om det mesta men han är guldklimpen i livet. Sen morfar, gud jag saknar dig. Du kommer alltid ha den platsen i mitt hjärta som ingen kan byta ut. Du är underbar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback