nu är det nog natt

Just tagit mig en skön dusch, välbehövligt kan jag lugnt säga, nej folket jag luktar inte illa haha jag kände bara att efteråt fick man mer energi i sig! Imorgon har man vård och projektarbete hela dagen och sedan blir det jobb på kvällen.

Förlåt verkligen för mitt deppiga humör, det är inte meningen att vara såhär nere, jag brukar ju vanligtvis vara på mitt vanliga flummiga och glada humör men det går inte så bra just nu. Brukar kunna skjuta undan mina känslor i bloggen och skriva om annat istället. Men när det rör om mitt liv så mycket så blir det inte alltför lätt! Jag vet att ni förstår och hoppas att mitt glada jag är tillbaka imorgon igen! godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förhoppningsvis så löser det sig gumman! :)

2010-12-09 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback