Mars 2010

Oj vilken månad. Jag minns den så väl, det var den månaden jag umgicks med Sara konstant. Bodde typ hos henne, varenda kväll var jag nästan med Micke. Annars med Sara, och då gick jag över till Micke någon gång under kvällen bara för att få träffa honom. Min morfar hade varit död i 3 år då, och att jag hade Micke där var en trygghet jag verkligen behövde. Han fyllde även 20 år då, vi firade honom med riktig fest. Det var även den månaden jag insåg att det var han jag ville vara med, vilken lycka han spred i mig.

Från min blogg Mars 2010.
Jag förstår inte hur jag kan vara så glad! Jag är glad typ hela tiden nu, kanske de beror på dig jag vet inte. Men en sak är säkert, du har fått mig att le igen! Lycka!

Och den månaden bestod av min webcam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback