Maj 2010

Denna månad så bodde Alex inprincip hos mig. Vi pluggade hela tiden, eller försökte iaf, komma ifatt så vi skulle prata alla prov innan sommarlovet. Massor med svängar till Ica och köpa dricka, massor med skratt vid köksbordet och sovstunder i min säng. Alex övningskörde, det gick toppen Men frågan "Vad är det som springer över vägen?" En postlåda" haha vilken minnen. Träffade Johanna och Erik för första gången. Vi for på vårmässan och gick omkring, köpte oxfilerullar, mums! Sen var vi ju även självklart på vårträffen, maaaassor med bilar, solade hela dagen och hade jättekul. Sommaren började komma, så det inhandlades massa jordgubbar och melon osv, och massor med sol på studsmattan. Sen bodde jag ju mer eller mindre i Drängsmark då så det var massor med lek med Emma och Pontus, kvällar med Annica och Jörgen. Dagar nere vid älven. Jag och Gabban hade oändliga lektioner där vi satt och skrattade åt fittcramp.se. Lulecruisingen med Allkex, Gabbs, Micke och Robin. Träffade min Carro för första gången.





Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken koll du har vännen <3

2010-12-27 @ 01:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback