Lucia once again

För ett år sedan. Haha ojoj att det redan gått ett år nu.För prick ett år sedan var det jag, Alex, Gabbs och Jessica som drog hem till Kåge för en helt normal och mysig lucia vaka. Bada jaccusi, baka pepparkakor och knäck(som vart brända) och se film. Men normal vart den ju inte, slutade med att det tog slut mellan mig och Ådin av många anledningar. Men det var det rätta har man ju insett med tiden, jag och Ådin har ingenting otalt och jag vet att folk har frågat mig om han var otrogen och svaret är nej, det var han inte, vi var helt enkelt på två olika stadium i våra liv! Ett år sen nu, oj vad tiden gått fort. :)

Nu är jag hemma och ska äntligen få umgås med mina efterlängtade brudar + Micke och Robin! Lucia vaka med massor av bak, filmer, spel osv! Myyyys

Bjuder på lite bilder från förra årets lucia vak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback